filmkväll



Igår var det film kväll hos Ida, jag Ida och Sara kollade på the holyday!
jätte bra film! hade inte sett den förut, men har varit sugen på att se den länge.
men innan jag åkte dit igår var jag och tvättade i simon och Lovisas tvätt stuga.
våran tvättmaskin har gått sönder så vi tvättade där.
och medans jag väntade på att tvätten skulle bli klar, gick jag upp till Simon och Lovisa.
Max var vaken, men det tog inte lång tid innan han somnade i min famn.
så jag låg i deras soffa med Max i knät och kollade på lite vänner avsnitt.
Han har blivit så stor lillprinsen, Och söt som socker är han också!

Nu ska jag snart åka på Teater måste skynda mig!

skriver sen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback