Maria



Heej

Vart ingen film idag, jag och Maria hade redan sett den så då slapp vi.
så då tog vi oss en promenad till söppnarby, där Marias pappa bor.
så fick vi träffa deras valpar lite också :)
Sen på vägen tillbaka stannade vi vid min kusin Emma.
tänkte leka lite med Hanna hade vi tänkt, men hon sov när vi kom.
och hon skulle sova några timmar till, så det får bli en annan dag.

Sen gick vi tillbaka till stan och satt oss i parken med en glass.
så var vi hem en snabbis till Maria för hon skulle äta.
sen vidare till kupolen där Maria köpte allergimedicin!
och til sist gick vi till Lidel och hälsade på Vedran som jobbade.

Efter jag varit hos Maria tog jag bussen hem till Simon, Lovisa och Max.
Var där och gosade lite med Max medans jag väntade på att Samuel skulle träna klart.

Imorgon har vi öppethus på våran skola, jag ska stå och framkalla bilder hela dagen.
eller så kommer jag få vara i nya fotoateljen :) vi får se!

och vet ni? jag börjar få en vagel, det gör så ont och skaver på ögat. usch..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback