max



hej

det första jag gjorde imorse (11:50) var att göra mig iordning, sen åt vi våfflor.
sen cyklade jag och Samuel upp till Simon och Lovisa och Max såklart :)
ocha han var vaken när vi kom idag :) så då fick Samuel hålla i honom ens tund.
sen när Lovisa och Simon åt mat fick jag ansvaret.
och jag skulle hålla honom vaken så länge som det gick, så han inte är uppe i natt.
40 minuter lyckades jag hålla honom vaken, plus att han var vaken 1 timme innan vi kom!
men sen somnade han i min famn och fick äntligen sova,hehe sötnosen min!

sen när vi kom  hem åkte jag ut och övningskörde med Pappa
gick faktiskt bra, åkte en långvända, kul!

Nu ska jag till stan och träffa Maria och eventuellt Vedran!

ha en bra långfredag!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Ojoj, ovningskorning med dig och per later livsfarligt. tur man inte ar i borlange just nu da... hihi

2007-04-07 @ 13:42:55
Postat av: Sara

Haha, nej ingen går säker när jag är ute och kör! haha


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback