Max



Heej

Nu har vi avklarat påskmiddagen, Simon Lovisa och Max var här :)
Max var vaken när dom kom, så då fick man försöka hålla honom vaken!
men sen när han hade somnat gick jag och Samuel på en promenad med honom.

Max är den finaste och underbaraste som finns.
och Han har fått världens bästa föräldrar.
Finns inga bättre föräldrar än min bror och Lovisa.

         image51   



Tiden står stilla och hjärtat mitt gråter jag drömmer jag ser dig ibland.
jag vet du är säker jag vet du är trygg, men jag saknar dig så här hos mig.
Det finns inga ord att beskriva hur ont det gör,
det finns inga ord att beskriva hur saknad du är.
Jag kan inte förstå hur hjärtat mitt slår och hur solen kan skina utan dig.
Farmor..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback