skrattkväll!



Hej

kvällen igår var helt underbar!
först åkte jag hem till Maria, då gick vi till Willys och handlade.
blev en massa korv och potatis sallad, dricka, masmallows och engångsgrill :D

sen sen kom Malin och hennes mamma och hämtade oss så åkte vi ner till älven vid gammelgården så tände vi på grillen som först inte gick så bra, eftersom det blåste som fan.
men tillslut så funkade det, sen åt, och gud va vi åt.. Haha Maria käkade 8 korvar plus potatissallad!
Sen kom Linda, Elin och Elin! sen kom även snibb.

Sen när vi hade ätit klart och  grillat alla masmallows gick Linda och Snibb hem
och resten satt oss i Elins bil ( hon fick körkort igår GRATTIS) så åkte vi runt i flera timmar !
var bland annat på ica Maxi, donken, sportfältet och bullermyren.

Sen efter några timmar skjutsade vi hem Malin, sen Maria och sen fick jag skjuts hem till mig!
Och när jag kom hem var min röst helt förstörd, hade skrattat så mycket att jag hade tappat rösten.
då kan ni tänka er hur mycket vi skrattat! så jävla rolig kväll!
Det räcker ju med att jag börjar skratta så skrattar alla andra, på grund av mitt roliga skratt!
Tack tjejer för igår, roligaste kvällen på länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback