trött

hej

jag är så otroligt trött, helt slut i kroppen..som tur var så gick vi bara till klockan 11 idag :)


hahaha, inatt var jag upp och skulle sätta i mina linser, för jag trodde det var morgon.
men när jag precis skulle sätta i linsen i ögat ångrade jag mig och ville sova längre.
så jag gick och la mig igen, och då kollade jag på klockan och märkte att den bara var 02:00 !!
haha så sjukt, har faktiskt gjort sådär förut .En gång var jag upp och packade väskan.
haha skulle till stockholm och skulle packa klart innan jag gick till skolan,
men klockan var runt 3 bara! Sen en annan gång var jag upp och pluggade mitt i natten,
 hade prov och skulle plugga lite innan skolan.
hahaha väldigt kul när man kommer på vad klockan är!




skriver mer sen om jag inte somnar! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback