Akuten..



Heej.

Kvällen var trevlig igår, vi var några tjejer som satt hemma hos Maria.
sen gick vi ner och satt oss på en liten pub och snackade ett tag, innan vi gick in på Flamingo.
och där var det fullt ös, vi dansade och röjde ett bra tag.

sen när klockan var 2 och allt stängde gick vi som vanligt till centrum grillen för att äta.
Jag skulle ju sova hos Maria jag, men när Marina skjutsade hem oss fick jag ett sånt astmaanfall.
fick verkligen ingen luft, så i panik ringde jag och väckte Mamma som fick komma.
men så vart det bra så då tänkte vi skulle åka hem. Men när vi nästan var hemma vart det värre igen så då var det bara att åka in till Falun och akuten. där jag fick inhalera medicin och ta nått prov och sådär
kom hem 05:00 imorse..

Usch va hemst det är med Astma, när man känner att man får svårare och svårare att andas får man ju panik, och då blir det ju värre. höll på att svimma flera gånger igår kändes det som.

Idag är det bättre, men jag har fortfarande tungt att andas och är jätte trött i kroppen
ska bara ta det lugnt idag, kanske fota lite och så hoppas jag på att få gosa med Max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback