första skoldagen



Hej.

första skoldagen gick bra, våran mentor pratade och vi sov.
hände faktiskt inte så mycket mer.

roligast var ju iaf när våran mentor frågade om några var friviliga att gå och prata med dom nya media 1:orna på torsdag, om hur det kommer bli på Haga

Jag(säger högt): Jag Mikaela och Maria kan göra det!
Läraren(som hört vad jag sakt): blir helt tyst och tittar sig om kring
 och säger sedan igen: någon frivillig? 
Jag: Ja hallå? jag Mikaela och Maria kan göra det!!
Läraren: blir tyst igen.. och säger till slut: Okejdå..

Haha, litar hon inte på oss? vi som är så snälla?

vi ska ju bara informera dessa 1:or att man inte får ligga sked på skolgården.
precis som vi fick lära oss när vi gick i 1:an!

Kommentarer
Postat av: Miriam

JO den lille mannen visade tidigt att han minsann hade starka muskler i kroppen :) haha

Postat av: Emma

Åh, jag tycker om typ samma namn.. men Nova är ju förstås favoriten eftersom min dotter heter det :)

2007-08-21 @ 14:54:44
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback