godmorgon



Godmorgon!!

idag skulle jag inte ens vilja sätta ut foten utanför dörren.
det är ju svinkallt! och jag har ingen JACKA!!!
måste hitta en jacka inom en snar framtid, annars kommer jag frysa ihjäl.

tyvärr så måste jag ju ut idag, skolfoto.. BLÄ.

Maria frågade mig igår om jag valt kläder, jag svarade lite oberört neeej, jag tror jag vet men jag väljer nog i morgon.. saken var den att jag såklart redan valt vilka kläder jag ska ha på mig,  vilket halsband, hur jag ska ha håret..  och det hade nog hon också!

Kommentarer
Postat av: Maria

Yes! jag är redan klar ja, typ 3 timmar innan vi ska dit!! men jag längtar att få komma ut, setat inne helatiden och varit sjuk ju! :( Nu ska jag ta det stora klivet ut i stora kalla borlänge ;) spännande!

Postat av: Maria

Yes! jag är redan klar ja, typ 3 timmar innan vi ska dit!! men jag längtar att få komma ut, setat inne helatiden och varit sjuk ju! :( Nu ska jag ta det stora klivet ut i stora kalla borlänge ;) spännande!

2007-08-30 @ 12:24:35
URL: http://mariajonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback