Hagagymnasiet kommer bli min död.



JAHA, på måndag börjar skolan igen.
för typ 20 minuter sedan kunde jag stå ut med den tanken.
jag menar man får ju iallafall träffa sina kompisar igen.
MEN så ber Maria mig kolla på schemat, jaha tänker jag och skriver in mitt personnummer så mitt schema ploppar upp på skärmen. MEN VA I HELVETE?!?!  blir min första tanke!

Ska jag? som redan blivit skoltrött för flera år sedan, sitta i skolan till 16:00 om dagarna?
och inte nog med det så har man håltimme hur länge som helst vissa dagar..



på fredagar börjar jag 08:00 till 09:20 sen har jag håltimme fram till 13:00. sen slutar jag 16:00.
onsdagar slutar jag också 16:00.. NÄMEN TITTA! på måndagar jag har sovmorgon EN HEL timme, jiho...




Kommentarer
Postat av: Egoina

haha, din stackare!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback