mobiltjafs

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det nummret som står här:

17.
Emil
40. Jossan
37. Johan
36. Jon
48. Linn
35. isabelle
24. Fredrik
66. Morfar
72. Rebecca
54. Malin
21. familjen Keane

F: Har du pussat nummer 72?
S: Nej. hon var min lärare ! haha

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
S: Haha jadu..

F: När ska du träffa nummer 48?
S: på måndag när skolan börjar..

F: Är nummer 54 söt?
S: ja såklart! :)

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S:  hon var den första jag träffade av dom jag inte kände när vi började gymnasiet, jag tyckte hon var snäll.

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Han är min kusin! har alltid känt honom!

F: Gillar du nummer 21?
S: Jag älskar dom!

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S: nej tyvärr!

F: När såg du nummer 72 sist?
S:Skolasvslutningen i 9:an :(

F: Har du varit i nummer 66 hus?
S: haha Ja såklart min morfar ju!

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S:  vet inte har inte pratat med honom på länge!

F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Vi är kusiner ju! så JA!

F: Har du gått på bio med nummer 40?
S: nej

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
S: och ta en fika? JA för jag saknar henne!

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S:  jadu! Hon pratar hockey och jag skrattar.

F: Känner du nummer 48?
S: Ja vi går i samma klass.

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S:  Ja!

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: Dom känner inte varandra

F: Hur länge har du känt nummer 35?
S: Sen vi började gymnasiet

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: Ja och en söt son!

F: Har du velat slå 40 i ansiktet?
S: Nej. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback