money!



Gissa om jag blev lycklig idag när jag såg att jag fått brev!
och jag vart ÄNNU lyckligare när jag såg vad som var i det!
PENGAR, eller ja, en lapp! jag har fått tillbaka pengar på skatten! jippie!

Så fort jag hade sett det så RÅKADE jag åka in till kupolen och shoppa.
MEN jag kom bara hem med bra saker faktiskt!
Presenter till Lovisa(kan inte skriva vad , hon kan läsa), en väska ( jag behövde faktiskt en) och så ett 2 gb minne till min nya kamera!

Träffade Emma Hanna Viktor och min moster på kupolen!
så jag gick runt med dom i några timmar.
Hanna börjde på dagis igår, hon är lite blyg inför dom andra barnen än, men dagiset hade ju iallafall fina stolar! Min fina tjej, finaste flickan i värlen!

Fick sms av Ida förut, Dom var inte arga på mig för att jag hade försovit mig.
PUH vilken lättnad jag gick ju här hemma och kände mig som en usel kompis HAHA.
Och föresten så är jag inte ett dugg avensjuk på dom, jag menar vem gillar inte regn? hm..


image219
världens finaste flicka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback