juldagen



hej!

Igår var det en underbar dag, först var vi hemma hos min Farbror och åt julmat! Firade även min farbor som fyller år i morgon! Så vi fick tårta där, Mums!

Sen åkte vi hem och kollade på Kalle anka, måste ju bara säga att man börjar tröttna lite på det nu. Men man kan inte låta bli att kolla för det är ju en tradition ju!

sen var det dags att öppna julklappar!
jag fick en Ipod Nano som jag hade önskat mig! yeah
sen en massa olika kläder, ljuslykta, muggar, bakform, en liten skyddsängel av Samuel och sådär!

Sen så åkte vi hem till Moster, Där vi först umgicks lite innan det var dags för mat! Jag satt brevid min älsklingsHanna såklart! Sen när vi ätit klart lekte jag med alla barn Hanna Alfred Viktor och Maxen såklart! Sen kom tomten, Hanna var jätte rädd så hon och jag satte oss i köket ett tag, sen så bar jag fram henne när det var hennes tur att hämta, gick bra ett tag innan hon kom på att hon var rädd igen, Hon sa hela tiden att tomten skulle gå hem! och till slut gick han ju så då vart hon glad och började öppna sina julklappar, Hon var jätte glad för alla färgpennor och målarböckerna hon fick av mig, hon har redan bjudit hem mig så vi kan måla tillsammans! Söt Hanna! Hanna satt i mitt knä och öppnade sina paket, så när hon var klar var det min tur, jag fick en necessär med lite smink i och en tröja! 

Sen lekte vi ett tag till innan det var dags för fika, vilket Hanna älskar!  
roligt att bara sitta och umgås och prata med alla medans man fikar.
sen skulle Hanna sov, klockan hade redan hunnit blivit halv 11!
Men hon ville inte sova, så hon gick inte och la sig förens vid 12!
då var hon trött kan jag lova!  Sen satt vi på övervåningen och prata tills vi åkte hem.

tack för en underbar dag allihopa!

(bilder kommer senare, tyvärr glömde jag den när vi var hos min farbror men hade med mig den på kvällen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback