Lördag



Heej!

kvällen igår var hur rolig som helst, förutom några grejer.
kvällen var verkligen händelserik om man säger så.
först var vi hemma hos Sabina, där vi åt tacos och körde en rolig lek "jag har aldrig" Den blev väldigt intresant till slut, haha! Sen efter 11 någon gång ringde vi efter en taxi ner till stan, vi skulle ju självklart in på krogen! Vart först satt vi oss på en liten pub ett tag innan vi gick in på flamingo! Där det vart en massa dans och hoppande! haha. Sen avslutandes kvällen vid 2, och mamma kom och hämtade mig!

Sen missade jag ju Idol igår, men jag fick såklart veta sen att Andreas åkt ut ! Då vart man ju ännu gladare! Så nu är det Amanda och Marie i FINAL, herregud vilken super final. Och nu tänker jag såhär nu spelar det igentligen ingen roll vem som vinner, visst jag har hejjat så himla mycket på Marie hela tävlingen, ändå från första audition Men det känns som att dom som vinner glöms bort, medans 2:an släpper skiva efter skiva. Men ändå känns det som om att om Marie vinner så kommer hon verligen kämpa för att få släppa fler skivor jag tror inte hon vill lägga av på en gång, plus att hennes röst är så himla speciell! Och vinner Amanda är det nog samma sak med henne.

så nu kommer jag bara njuta av en super bra final nästa fredag!

image321

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback