måndag



hejhopp.

Hade som sagt en underbar helg i Stockholm!

kom ju ganska sent på torsdag, så ungarna sov när jag kom.
men sen när jag vaknade på fredag morgon kom dom springande för att se att ajg verkligen hade kommit! Sen var vi på sång stund, som jag skrev förut så var det jättte mysigt! Sen åkte ju Åsa på jullunch, så då var jag hemma emd barnen själv, Colm hade lite svårt att sova eftersom han var lite förkyld, så han vaknade efter ett tag. så då bar jag runt på honom och han somnade i min famn! mys!

Sen på kvällen kollade jag och Åsa såklart på IDOL!!
Åsa hade inte följt det, men vart helt galen i Marie!
hon röstade till och med 4 gånger ! haha Åsa är för goo!
en annan råkade ju rösta 12 gånger, oooops..
MEN MARIE VANN JU, UNDERBART!

Sen på lördag så skulle Åsa och Ivan lägga nytt golv i ett av rummen nere.
så då passade jag barnen hela dagen. vi myste framför tv:n, lekte en massa och målade även med vattenfärg så dom var fulla med färg haha, men roligt hade dom iallafall, men efter nån timmes kladdande av färg slängde jag in dom i badet! och det var ju lika roligt det tyckte dom! söta barn!

Sen på söndagen så fortsatte åsa och Ivan jobba där nere, satte upp lister och grejjer. Jag och barnen lekte hea dagen, och myste väldigt mycket, båda 2 är sånna mys barn! Sen var vi även och hälsade på Dagmar och Harry i deras nya hus! 

sen på kvällen skjutsade Åsa och Emma in mig till tåget.
var jätte trött men kunde inte somna på tåget.
så mötte jag även en klasskompis på centralen i Stockholm, han och hans tjej hade varit där i helgen dom med! lite konstigt att möta nån man känner i stockholm liksom. 

så det var en liten sumering av vad som hänt i helgen.
här i borlänge har det hänt väldigt tråkiga sakeri helgen.
En 21åring blev mördad utan för kupolen, och han var kompis med mina kompisar. så dom mår inte så bra just nu. sänder en tanke till alla som kände honom.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback