mår inge vidare



hej.

idag har jag inte gjort ett skit, vaknade kl 11 gick upp och kollade på bonde söker fru och lagade även mat och fortsatte sedan kolla på bonde söker fru repriserna fram till klockan 2 . så jag går och lägger mig i sängen och somnar. vaknar 1 timme senare av att mamma ringer, men när vi pratat klart så somnar jag igen och sover tills hon kommer hem typ 10 minuter bara. Sen när jag pratat lite med henne somnar jag igen och sover till halv 5.

saker är den att jag har huvudvärk och så himla ont i halsen.
vet inte om jag har fått streptokocker, det går ju på dagiset, flera stycken som har det för andra gången just nu. så måste åka in och kollade det på måndag eller nått, hade varit bättre att åka in i morgon, men jag jobbar..

nu ska jag försöka hålla mig vaken till jag ska sova ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback