dagen efter


heej.

Igår var det fest i repbäcken igen :) denna gång var det Sarah & Madde som hade fest.
och jag hade nog ganska kul, massa nytt folk dom man inte kände !
roligt när det kommer nytt folk som man inte festat med förut :)
Och vi dansade och hade oss hela kvällen, åkte hem vid 2 typ.

sen väckte Maria mig imorse klockan 13:00 haha då hade hon hunnit varit på friskis på morgonen Fråga mig inte hur man orkar det, själv var jag helt död.. kollade mig i spegeln och jag såg död ut också kan jag lova. kritvit i ansiktet och svart under ögonen, plus mitt väldigt mörka hår :P Det är jag som är döden!

Nu ska jag ta mig en promenad till Hagalund!
Maria kommer nog och möter mig tror jag, så får vi se vad vi hittar på!

Farmor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback