Hanna <3



Heej.

Nu har släkten varit här, inte alla men nästan så, det bästa av allt var att min lilla Hanna var med :) och gissa om vi har lekt och busat! Saras tjej har hon blivit :) Hade även webbcamen på med Maria och Hanna började skratta och vinka! hur söt får man bli! Sen så har vi fikat och Hanna satt i mitt knä ! sen när hon skulle åka fick man en bamsekram, Finns inget mer att säga än att jag älskar min lilla Hanna så mycket <3

Sen Ringde Åsa idag också, först pratade hon med Samuel sen med Mamma Sen med Samuel igen sen var det äntligen min tur :P haha. Vi bestämmde att jag ska komma dit på tisdag :D

Farmor jag saknar dig <3

SÖTNOS och jag   Min Hanna, söt som socker <3

Kommentarer
Postat av: ;)

Hanna är söt, men du ser underbar ut.

2007-02-21 @ 09:16:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback