lördag söndag..

Heej

Igår hade Carro och Vilkon födelsedags fest i repbäcken, hade kul förutom att det var en massa fjortisar där och en massa andra puckon .. menmen, Sen hade jag lite feber och sådär :/ frös som fan .. sen sov jag hos Maria i natt. så vaknade vi halv 9 i morse och kunde inte somna om :S Senare kom Vedran :) sen gick vi till Kupolen, sen när vi är där ser vi att Danny & Erik från Idol ska komma, så då kollade vi lite på det, sen gick vi ut och kollade om dom kom ut på baksidan och det gjorde dom, så vi fick ta kort med dom :) Och Erik sa att han tyckte Maria var en vacker tjej :D det ni ;) Sen började jag skratta och kunde inte sluta, ja ni vet hur det kan bli :P Danny och dom andra började också skratta så :P typiskt mig att skämma ut mig! Sen gick jag och Maria hem till Henne och la oss i hennes säng med ett varsit täcke och värmde oss, sen åkte vi hem till Nicke och kollade på melodofestivalen :) sen åkte jag hem..

är så jävla trött !!! ska duscha sen sooooooova !!!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback