Heej



Jag är trött :P inte så konstigt kanske..
Idag började skolan igen, hade idrott första timmen!
sen skulle vi ha foto men då var Eva inte där.. så då gick vi till kupolen och käkade.
Medans vissa personer nämner inga namn, men det börjar på M och slutar på aria hade sovmorgon!

Sen när jag och Sabina kollade runt lite i affärerna såg jag att det var rea på en skjorta som Maria har velat haft jätte länge, så då köpte jag den, dels för att hon velat haft den men också för att hon är värd den, hon är min bästa kompis och jag tycker om henne så himla mycket, tänk er en bra vän sen gångar ni den med 1000 så har ni Maria! 
Min bästa vän! Personen som alltid finns och som alltid lyssnar.
skulle kunna skriva hur mycket som helst om Maria, men hon vet redan att jag tycker om henne grymt mycket och att hon är bäst!  Vänner livet ut, eller hur ?

nu ska jag snart äta, skriver mer sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback