Heej

 

Heej.
nu var det ett tag sen jag skrev här.  nu är dett till och med ett nytt år!
2007, hoppas på ett bättre år än 2006, hata 2006..

2006 förlorade jag min älskade Farmor, som betyde väldigt mycket för mig.
saknar henne hela tiden, gråter mig ofta till sömns av saknaden ..

2006 Fick min lillebror Diabetes, som gör att han måste ta sprutor innan han äter..

2006 fick vi lov att avliva min älskade hund Charlie, han fick cancer !

Men dett hände också :

2006 Föddes mitt andra kusinbarn, ÄlsklingsHannas kusin, Emil och Jessicas första barn.
och min lilla gullunge fick namnet Alfred <3 älskar mina kusinbarn !!

2006  åkte jag och min 8 åriga tremänning Alva själva ner till Stockholm, vi var där hela den helgen och gjorde en massa skojj, bodde en natt hos Dagmar och Harry, där vi badade bubbelbad och en massa annat, den andra natten bodde vi hos Åsa,Ivan och lilla Emma! Då hade vi tjejkväll och dagen efter var vi på skansen tillsammans med Milo, sen åkte jag och Alva Hem på eftermiddagen.

2006 föddes också Åsa och Ivans andra barn, min tremänning.
han föddes den 26 september och fick namnet Colum !
åkte ner och hälsade på dom i ocktober! var där 4 dagar! UNDERBART!!

2006 var min bror och hans flickvän i USA 2 veckor och jag bodde i deras lägenhet medans dom var borta!
hur skönt och roligt som helst ! hade bland annat pokerkväll och några filmkvällar :D

2006 firade jag min första jul utan Farmor, blir inte en riktig jul enligt mig.
Fick iallafall träffa en massa kusiner, dom betyder mycket för mig!
men var även några kusiner som inte var där :( saknar er !

Bästa som kommer hända 2007 : JAG BLIR FASTER !! :D läängtar till 3 april!!
ska även få mitt 3 kusinbarn 4 april :D lycka !




Idag har jag varit hemma hos Emma och älsklingsHanna, :) underbart !!
älskar er så himla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback