heej



Idag väckte min kära vän Maria mig klockan 12:40  då vart jag inte glad haha.
men sen bestämde vi iallfall att vi skulle åka till kupolen och käka på kompis :D
dom har världens godaste sallader, jag lovar! min favvomat alla kategorier!!
Sen gick vi enr på stan och mötte Vedran :) så gick jag och Vedran och fikade medans Maria var på möte..
sen när Maria kom gick vi på stan en sväng sen tog Vedran bussen hem och jag och Maria tog oss en promenad för att köpa solkort på solstationen, men man skulle vara 18 så vi fick ringa efter Magnus så han kunde köpa :P haha sen gick vi hem till Maria och satt och sanckade lite, sen gick vi och hanlade på Tempo, sen gick vi till Maria igen, sen fick jag skjuts med min moster hem för mamma och mina mostrar hade varit hos Morfar för han fyllde 75 imåndags!

Imorgon fyller min pappa 50 år.. gammal gubbe nu ju ..

Farmor, jag Saknar dig så himla mycket, önskar du var här med mig.
du var den enda som visade att du verkligen älskade mig.. känner mig ensam utan dig!
mina tårar kommer aldrig torka.. älskar dig Farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback