Torsdag!



Heej!

Torsdag idag då, hatar torsdagar, så tråkiga lektioner på torsdagar :/
först naturkunskap, sen skulle jag igentligen haft Håkan, men då gick jag hem till Maria och kollade på film med henne och Carro :P Happy feet vart det :) så söt film! Sen skulle jag haft turism, men då gick vi och käkade istället , oops sen skulle jag haft Idf, men då råkade jag sitta uppe på bilden med dom andra :P höll på med lera ! gjorde en skål och en mygga! var igentligen nått annat först :P sen vart det en mygga :P fin var den! Sen efter bilden gick jag med Majsan hem en stund, men sen drog jag till Friskis, Majsan hade ingen lust idag så då gick jag själv :) träffade Jessica idag igen :D vi stog och pratade ett tag innan jag började, guud va rolig hon är, höll på att dö av skratt :P världens bästa Jessica !!

Imorgon åker vi till Ludvika och festar :D FYFAN va niice :D äntligen träffa Zandra igen!!!!


Farmor, du är saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback