en dag med Maria!


Hej

Som sagt så var jag med Maria idag!
Vi var först på kupolen, kollade runt lite, vi var sugna på shopping.
men tyvärr så vart det inge mer än mat. men det var god mat iallafall!
Sen gick vi hem till Maria och försökte bränna ut bilder på skivor.
Men det gick inte så bra för oss, haha.

Sen kom Koffe förbi, då gick vi ner till Liljeqvista parken och träffade Vedran och Jenny. satt där ett tag och pratade med dom, var väldigt skönt väder också. Solen sken! Sen gick Jenny och Vedran så då gick vi andra hem till Maria och satt ute på hennes ballkong och pratade, Och SKRATTADE!! haha.

Snart ska jag dyscha sen lägga mig i sängen och spela lite the sims på bärbara !
haha bara jag inte fastnar för det där spelet igen!
Maria satt och spelade nå spel som var typ som the sims, så då vart jag sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback