Astmaanfall.



Jaha, jag sitter hemma nu jag. borde igentligen vara på Peace and Love.
men fick ett jävla astmaanfall hemma hos Maria.
fick så svårt att andas att jag bara grinade..
Så då fick pappa komma och hämta mig så åkte vi till sjukhuset.
fick andas i någon grej så det blev bättre. och så fick jag ny medicin.

känns så jävla tråkigt att sitta här.. usch va ledsen jag är.
men i morgon hoppas jag att jag är bättre så jag kan gå på P&L.

hatar denna astma, den bara förstör... åhhhhhhhhhhhhhh..

Kommentarer
Postat av: Miriam

Nej men fy vad läskigt!
Typiskt att det hände efter att vi pratat om astmamediciner. Stackare! Hur är det med dig nu då?
Jo då var det verkligen på tiden att du fick en annan slags inhalator. Hoppas den nya hjälper oxå!
För som sagt, man ska inte behöva ha astma och gå runt med det... Nej nej det är fel.
Hoppas det blir bättre nu...
puss!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback