Söndag




Hej


Blev väckt av Mamma i morse, vet inte vilken tid.. runt halv 12 kanske.
Då var Simon Lovisa och Max här för att säga hejdå till Mamma och Samuel!

Sen vid 1 skjutsade jag och Pappa in dom till resecentrum där dom skulle hoppa på bussen.
Dom åkte ju på diabetesläger idag uppe i tandådalen.

Och när vi vinkat av dom skjutsade pappa mig till Kupolen.
Där träffade jag Maria, jag var där och skulle köpa jeans.
Hittade ett par snygga och faktiskt billiga jeans, så jag vart nöjd :)

Sen precis när jag kom hem, ringde Simon och sa att dom skulle komma och hämta mig.
Vi skulle nämligen åka till min kusin som fyllt 24, GRATTIS ERIK!
När vi kom dit var Emma Fredrik Hanna och Viktor där också!
Fick en massa gott fika, min favorit tårta hade dom också. som moster gjort! mums!

Ida följde med mig hem efter (hon bor granne med min kusin)
jag hann bara äta innan vi gick upp till Sara och Millan.
vi satt oss i bilen och åkte runt en massa, hade inge bättre för oss.

och nu sitter jag här med huvudvärk.. usch. borde sova..  blir väl om en stund !

god natt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback