Torsdag!



Hej

Har haft fullt upp idag, så jag har inte hunnit skriva blogg.

Dagen började med muntligt prov. vilket gick bra, jag klarade kursen!!
Sen var jag, Sabina, Maria och Isabelle på kupolen.
Sabina och jag köpte present till Maria som fyller år i morgon.

Sen kom Sara förbi och hämtade upp oss, så åkte vi hem till henne.
för hon skulle klippa både mig och Sabina sen kom även Lina förbi och blev klippt.

Efter det avnjöt vi en glass i solen!
Millan kom cyklande och gjorde oss sällskap.

Sen blev det ännu en tur på kupolen med Millan och Sara.

Och nu på kvällen har jag färgat håret och varit ute med Lillebror!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Hejsan! ledsen att jag inte svarat dig alls, har lixom inte svarat någon av den anledning av att jag bara varit allmänt slarvig...:) tihi
Jo jag fyller 22 detta året, är alltså 85:a...fyller i Augusti den 30 för att vara exakt...
Och visst var kalvdräkten söt..haha höll på att kissa på mig när jag fick syn på den :P
hoppas allt är bra med dig!!
puss


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback