trött.



hej.

är så jobbigt att gå upp klockan 08:00 varje morgon.
Va skönt det kommer bli sen när jag slutat jobba och kan sova länge!
jag kan verkligen sova länge jag, morgontrött är nästan mitt andranamn!

Idag efter fotbollsskolan har jag bara umgåtts med min lillebror.
först cyklade vi upp och käkade glass i romme, Bananglass är mums!
Sen var vi hemma och åkte fyrhjuling och sådär. hur kul som helst.

På söndag åker Mamma och Samuel till tandådalen i 1 hel vecka!
dom ska på ett diabetesläger, kommer bli tråkigt här hemma!
Men det är bra att dom åker, så dom kan lära sig mer om diabetes.
eftersom min bror bara haft det i lite mindre än 1 år.

Själv ska man jobba när dom är borta.
Laga mat åt pensionärer, på nått som kallas sommarveckan.
sen ska jag såklart gå på PeaceandLove också!
kommer bli så grymt kul, minns hur kul det var förra sommaren!

Nu ska jag ta mig en dusch och senare ska jag soooova!!

godnatt!


Farmor <3

Kommentarer
Postat av: mamma

ja du ska bara veta att jag hade helst velat att vi åkt till Tandådalen allihop, men då vet jag ju också att du hade nog inte haft så kul, och speciellt nu när det blir peaceandlove, så jag får väl försöka stå ut en vecka uppe i fjällvärlden och att ni också ser till att tänka att det blir nog en kanon vecka trots allt! massor av KRAMAR!

2007-06-20 @ 13:55:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback