mår bättre



Heej

nu mår jag bättre, har lite hjärtklappning och svårt att andas
men jag tror det är från medicinen, så det är nog ingen fara.

Min moster ringde nyss och frågade hur det var med mig.
hon tyckte att det var tråkigt att jag hade blivit allergisk
och det tycker faktiskt jag med, nu är jag nog ledig nästa vecka.
om jag inte ska hjälpa Maria och Josse med nått i skolan.

Annars hade jag tänk att åka och leka lite med Hanna mitt kusinbarn :)
Min kusin Emma är lite trött nu när hon snart ska föda barn så.
Hennes Bebis är beräknad att komma dagen efter Simon och Lovisas.
alltså exakt 2 veckor idag :) och vet ni, jag är ganska säker på att hon får en till Flicka.
så nu chansar jag på att Lovisa får en kille och Emma en tjej! Någon som sätter imot? haha
Ingen av dom har ju kollat upp könen så det kommer bli spännande.

tänker på dig Farmor, saknar och älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback