musik



Hej

Sitter och laddar hem en massa ny musik just nu.
älskar musik, och jag lyssnar nästan jämt på det också.
antingen på datorn, Mp3:n, mobilen eller radion.
ibland får jag panik om jag inte har musik, haha.

Idag när jag, Maria och Jossan var på kupolen vart jag så sugen på att shoppa.
ska handla lite på fredag när jag får pengar :D jippie !
Blir ett par leggings iaf, sen nån klänning och sådär.
sen är jag såå sugen på att köpa fler skooor :D

men sen måste jag spara pengar också.
lov snart, och då kanske man vill hitta på något.
skulle helst vilja åka här i från. hälsa på nånstans.
kanske Sundborn, saknar mina sötnosar ju!

Imorgon blir det att åka till skolan igen.
fast jag har ju inga lektioner eftersom jag igentligen har praktik.
jag har inte haft lektioner på hur länge som helst :P
först hade vi ju lov 1 vecka. sen dessa 4 veckor praktik
sen när praktiken är slut går vi 4 dagar sen har vi lov igen !
så på 7 veckor kommer vi gå 4 dagar i skolan, haha skööönt

Farmor, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

tycker du :D haha, visst är han snygg :D


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback