så kul!



Heej.

gårdagen var helt fantastisk! Först var vi på BB och träffade lilleman :)
Så söt är han, han har lika mörkt och långt hår som jag och mina bröder hade när vi var små.
när jag föddes kunde dom sätta upp tofs på mig :) det ni!
Dom hade lite namnförslag och dom tror att det blir Max !
Vilket passar jätte bra in på honom, han ser ut som en liten Max!
Faster är stoltast i världen!!!

Efter BB åkte jag på 18 års fest hos Jonna :)
var en massa folk där, så käkade vi smörgåstårta och sådär !
Roligaste kvällen på länge, visst Maria?
vi är från värmland och VI LJUGER SÅ BRA :D

Måste bara säga att det inte finns någon bättre vän än Maria!
Finns ingen som står mig så nära som henne.
Hon vet så gott som allt om mig och jag så gott som allt om henne!
Du är guldvärd för mig !

Här kommer bilder på Max kommentera gärna!

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback