shopping!



Heej.

Har inte varit hemma på hela dagen idag, därför har jag inte hunnit skriva blogg.
började dagen med att åka till skolan, där vi fotade lite, innan vi bestämmde
oss för en Fika på kupolen. så vi satt oss på waynes Coffe och tog en
daimtårta med grädde, väldigt gott!

Sen gick vi runt ett bra tag på kupolen, först var det jag Maria och Jossan,
men sen gick Jossan hem och Jonna anslöt sig till gruppen!
Och vi 3 fortsatte att gå runt runt och runt på kupolen.
Sen satt vi oss på en bänk utan för Mcdonalds och solade,
Och när vi satt där kom Koffe också! Så vi satt där alla 4 ett tag
och pratade innan vi bestämde oss för att gå in och beställa lite mat.
Sen tog vi oss en promenad till icaMaxi, för jonna hade några gåvor att hämta ut.

Sen var det bara att traska hem till Maria
för att hon skulle ut och övningsköra och jag skulle följa med, vilket var en upplevelse,
högerregeln maria högerregeln! haha Hon var faktiskt duktig på att köra !

Sen fick hon köra oss hem till Millan där det vankades Filmkväll.
men det slutade med att vi kollade på Lets dance finalen istället.
och efter det vart det en skit bra film på 3:an Con air, skit bra film verkligen!
Sen avslutades kvällen och jag åkte hem!

Shoppade lite idag:

En grå tunika från Ginatricot.
ett par svarta leggins från H&M.
Och ett par solbrillor från solblomman.

Plus lite hårspray och sådär ..


godnatt på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback