sjuuuk



Heej

Kort dag på apu:n idag också! började 10:00 slutade 11:30. dom har haft en vattenläcka så det finns inte så mycket att göra just nu, så jag fick åka hem. Vilket var skönt eftersom jag är sjuk. dunder förkyld och sådär. skit jobbigt, orkar inte göra nånting, bara ligga och slöa, jag som vill till Friskis och träna !!! Nästa vecka måste jag vara frisk så jag kommer iväg och tränar !

Jag saknar dig, men jag lovar du finns är inom mig,
jag vet om du orkar att vänta, jag vet att det kommer
en dag en plats och en tid för oss bara du och jag.
Jag vet, jag känner min längtan och jag ber dig tro
på mitt ord det enda jag vill är att få vara där du är..  Farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback