18



Då var man 18år då :) yeaaah

Trodde att jag skulle sitta hemma hela kvällen men så blev det inte!
först skulle vi ha familjemiddag,  jag trodde att vi skulle äta här hemma..
men när Simon, Lovisa och Max kommer säger Mamma : jaha ska vi åka då?
och jag fattar ingenting, menmen vi hamnade iaf på Chinagarden !
väldigt god mat, vart hur mätt som helst!

sen när jag kom  hem ringde jag till Sara, då skulle hon och Millan till torsång och käka.
då skulle jag hem till Maria och vänta på att dom skulle bli klara, men då hämtade dom upp oss innan istället. Och Elin Johansson väljde med också! efter att dom käkat åkte vi till Falun en sväng. Var seaside där idag. men vi drog ganska snabbt eftersom det bara var en massa småfjortisar där.

då åkte vi hem till David och satt där ett bra tag innan vi åkte hem.

och nu sitter jag här, ska sova om en stund.

Kommentarer
Postat av: Angel

Grattis på födelsedagen


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback