det spökar i Borlänge



Hej

Kvällen igår var riktigt läskigt, fast inte lika läskigt som jag trodde .
men vi jagade upp varandra rejält innan haha.
Och på ett ställe, gick vi ut och tittade och då klev någon av oss på en gren så jag började skrika haha. sen skulle jag kolla in i ett mörkt fönster, men jag vågade inte utan började springa istället och dom andra sprang efter :P haha. Men det är mest rösten på bandet som skrämmer en för den är så läskig. haha.
Sen sa dom på bandet att vi skulle ut och gå på kyrkogården, men aldrig i livet.
klockan var nästan 00:00 så vi vågade faktiskt inte !


oj nu måste jag skynda mig, ska och grilla, och dom komemr om ca 45 minuter och hämta mig!

skriver sen när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback