födelsedagen



hej

snart är min födelsedag slut, iallfall för denna gång!
Har haft en bra dag, en del av släkten har varit här och grattat.
vill tacka er för alla fina presenter jag fått! blev jätte glad!

sen var Millan Ida Sara och Ingela här också!
Tack till er också för dom fina presenterna!
tack till Linn också som inte kunde komma men som var med på presenterna!

så kom  Linda förbi med en present också, tack grannen!

Och kommentarena från förra inlägget var från mina kusiner Anna-Karin, Solmaz och Johan!
synd att ni inte kunde vara här, men det blir ju så när man bor långt ifrån varandra.
Men ni ska veta att jag saknar er !

Och tack för alla sms jag har fått idag! kan tyvärr inte svara för jag har inga pengar på mobilen!
men tack så himla mycket!



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Ja, grattishälsningarna kom ju från David också! :)

2007-05-28 @ 09:52:21
Postat av: Anna-Karin

Ja, grattishälsningarna kom ju från David också! :)

2007-05-28 @ 09:52:36
Postat av: Miriam

Hej! har inte haft super tillgång till dator så det blev lite utdraget det här, men jo nu har vi varit på ultraljud så nu vet vi vem som ligger där inne i magen!!! :P haha
hur e det me dej annars då?
Du har fyllt år?
Puss


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback