godmorgon



Hej

Gick upp halv 8 imorse, är helt slut i kroppen, har sovit för lite.
Skulle ha haft engelska klockan 9 men han var hemma med sjuktbarn :/
men nu har jag iallafall naturkunskap, sitter i biblioteket och skriver en rapport.

sen blir det till att ha idrott, UTE. jag har shorts och t-shirt.
hoppas det blir lite varmare, så jag inte fryser ihjäl.

Sen ska jag ner på stan och fixa legg, fyller ju som sagt 18 snart.
Vet faktiskt inte varför jag inte skaffat det tidigare, har inte behövt det.
men nu när jag ska fylla 18 behöver jag det verkligen ;)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hoppas du får en bra och solig onsdag min vän :):) Jag tycker om dig och jag tycker vi ska fortsätta kommentera varandras bloggar för de är så kul med kommentarer eller hur? :D

Postat av: Anna

Inte bra att sova för lite! :p

2007-05-02 @ 14:05:13
URL: http://annasundin.blogg.se
Postat av: thowe

lyx, vill också vara 18 å behöva legg ;D!

2007-05-02 @ 16:26:44
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback