hello



hej

Nu har jag multimedia, för dom som undrar så går jag mediaprogrammet 2:a året.
slutar efter denna lektionen idag, ungefär vid 14:00.
gud va skönt. då ska jag hem och packa lite gympa kläder och sådär

ikväll ska vi först träna ett pass på friskis sen hem till Elin och äta mat :)
sen ska vi (Elin Elin Maria jag och Malin) åka något som heter "det spökar i borlänge"
man åker runt i bilen och lyssnar på en cd, så åker man runt till en massa plaster där det spökar.
Usch haha, jag vet ju tyvärr vem som kommer bli räddast! JAG !

sen ska jag sova hemma hos Maria, ovanligt va ? haha

 söta va ? :D

Kommentarer
Postat av: Thomas

Vilken är den bästa Tv- Serien?
Du har väll röstat? :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback