bad



Hej

Idag känner jag mig bättre, fortfarande lite trött.
men det blir ju så efter man fått astma anfall.
brukar vara trött i några dagar innan det går över.

Var upp och kollade när Hanna Viktor Emma och Fredrik skulle bada uppe på tunet.
Viktor badade för första gången i en stor bassäng, och han älskade det. När Hanna skulle bada första gången var jag med också och hon tyckte inte om det hon skrek och skrek. Och idag hade hon inte heller någon lust att bada. hon var i bassängen högst 1 minut innan hon kom upp till mig. Hon sa hela tiden att hon hade badat klart! haha sötunge!

tog en promenad hem sen, kände att jag behövde röra på mig och få lite frisk luft, vart lite trött när jag kom hem bara men det känns bättre nu.

ska nog vara hemma från dagiset i morgon också tyvärr.
blev trött av att gå den lilla biten hem, då vet jag inte om jag skulle klara av att jobba en hel dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback