Idol



Dagens Idolprogram var det bästa på länge, så jävla bra låtar och dom flesta va super bra! Sen att Carola var där gjorde ju verkligen programmet bättre! Och när dom sjöng tillsammans var ju en höjdare!

Jag tyckte helt klart att Amanda och Marie var bäst av alla ikväll.
Maries röst gör att jag börjar gråta, helt ärligt jag blir så berörd. Jag vet att jag inte är någon expert men detta är min blogg och jag skriver vad jag tycker sådetså! Och Amanda var så jävla grym ikväll, hennes framträdande var det bästa! Okej att hon sjunger lite falsk ibland, men va gör det när hon är så jävla cool!! Hennes röst är så jävla speciell!

Alltså: Marie sjöng bäst ikväll och Amanda var bäst på scen!

och vem åker ut då? jo jag tror ANDREAS åker ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback