inte en vanlig dag.



hej

Kan ni tänka er! idag var det inte en vanlig dag på dagiset.
nej för idag gick vi ut på förmiddagen, gick till skogen och åkte pulka, Barnen älskade att åka pulka i stora backen. dom sprang upp och ner hela tiden och tröttnade inte, eller jo tillslut vart dom hungriga och då var det dags att gå hem och äta lunch iallafall så!

sen efter lunch så lekte dom, gick lite vilt till så då delade vi in dom i grupper och läste böcker för dom. jag och min lilla tjejgrupp läste alla vi barn i bullerbyn. Sen när dom hade lugnat ner sig lite lekte dom igen. Fast jag fortsatte att läsa böcker för Alva och senare också för Lukas. riktigt mysigt!

Sen åkte jag till skolan och gjorde religionsprov.
var sjuk då klassen gjorde det så jag och Maria gjorde det idag.
ska jag vara ärlig gick det inte så bra, är så trött när jag kommer hem på dagarna så jag orkade inte plugga så mycket. men men, får ta igen det på nått annat vis.

imorgon är det äntligen Fredag igen!
nog för att jag  tycker om att vara på dagiset.
men det ska bli sååå skönt att sova ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback