Maria



Heej.

Åkte till Maria igår, det var därför jag inte skrev mer igår!
Vi gick runt på stan var på skrubben en stund och sådär.
träffade även Vedran, självklart skrattar man en del när han är med!
har lite ont i halsen idag vet inte om det var för att vi skrattade så mycket eller för att vi var ute i kylan ! haha

Sov hos Maria inatt, låg och kollade på film så vi somnade sent.
Filmen var jätte bra! The wedding planner med Jennifer Lopez.
efter vi sett klart den låg vi och pratade ett tag, eller ja Maria pratade och jag försökte lyssna. Hon pratade ju så jävla länge och jag var trött, plus att hon inte slutade prata heller! haha jag låg och svarade lite kort ibland bara haha. sen så fort hon blev tyst somnade vi båda 2 på en gång!

nu väntar jag på mat, MUMS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe Härligt att höra! Då är jag i a f inne på rätt spår då! ;) Förhoppningsvis! :p

Ha det bra!

Postat av: Johanna

hehe Härligt att höra! Då är jag i a f inne på rätt spår då! ;) Förhoppningsvis! :p

Ha det bra!

2007-11-18 @ 22:02:57
URL: http://intesomjag.blogg.se
Postat av: Johanna

Jaa, visst är hon!? :) Det är helt fantastiskt att få vara med när hon växer upp! En sån klok och go tjej är hon! Med henne lär man sig saker varje dag och förundras över hur fantastiskt livet är... :)

2007-11-19 @ 22:24:19
URL: http://intesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback