Underbart



Hej.

Haft en underbar eftermiddag hos kusinen och kusinbarnen.
Jag lekte mest med Hanna, hon ville leka kurragömma och läsa böcker.
men vi hann också med att brottas i soffan och busa en massa!
Och hon ville bara att jag skulle vara med henne, när jag pratade med Emma kom hon och drog i mig och sa : inte prata! Sen när jag satt och skulle läsa för henne och Emma började prata med mig sa hon : Mamma ska vara tyst! haha Sötnosen!

Viktor sprang mest runt i sin gåstol, så sov han en stund också.
Lillkillen hade blivit så stor! 7 månader igår vart han!

Nu sitter jag och pratar med Kusin Emma på msn.
men jag ska duscha nu och hon skulle sova!

Här kommer bilder från dagen :

 


Kommentarer
Postat av: Granis

Javisst är Emelie söt, hahaha

Postat av: N R 1 2 6

söta bilder!

2007-11-03 @ 19:23:58
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback