idol.



Nu har alla sjungit i idol. nu ska jag redovisa vad jag tyckte.
obs.obs.obs. jag är på dåligt humör. kan vara därför jag kan ta till med hårda ord i bland!

Evelina : Fyfan va hon var bra! helt sjukt!
hon får absolut inte åka ut, hon är en av mina favoriter!!

Marie :  Som ni säkert vet är Marie min absoluta favorit.
jag börjar grina bara jag hör hennes röst. så bra är det tycker jag!!
älskar henne helt enkelt!!

Amanda : Va fan har hänt med Amanda?
hon var ju skit bra i början, men nu är hon faktiskt kass!
skärpning för fan..

Mattias :  Killen märks ju knappt. man glömmer bort honom.
men han sjöng en jävligt fin låt! Och sista tonen yeah!

Patrizia : Hon bra som helst! också en av favoriterna!
hon har en underbar röst!

Gathania : Hon blir bara bättre och bättre.
i början var hon tråkig! men nu är hon riktigt bra!

Daniel : för i helvete sluta flaxa med armarna.
ska jag vara ärlig förstår jag inte hur folk kan tycka att han är bra?
jag tycker inte han är bra ..

Andreas :  han är väl för go, en liten nallebjörn!
man vill ha kvar honom för att man tyckte han var så ful i lockigt hår.
man tycker helt enkelt synd om honom, plus att han ÄGER

Christoffer :  Fick mig att gråta idag när han sjöng.
har inte tyckt att han har varit nått förut, men ikväll var han hur bra som helst!

Sam : Mitt hatobjekt, så ful att man inte vet vad man ska ta vägen.
usch, snälla åk ut, vill inte ser dig mer. fatta att han ser hur rolig ut som helst när han sjunger. helt ärligt så vill jag kräkas på dig!

JAG VET ATT JAG INTE ÄR NÅGON EXPERT.
MEN SÅ HÄR TYCKER JAG PUNKT SLUT!!


ps: kom igen nu allihopa, nu gör vi så Sam åker ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback