Måndag



Heejdu.

Måndag betyder ny vecka och skola igen.
Första Lektionen var det (tänker men kommer inte på det HM..) just ja Svenska! gjorde inte så mycket, Våran syo var där och pratade lite. sen bestämde vi vad vi ska göra på dom svenska lektionerna som är kvar innan APU:n.

Sen hade vi religion, där det vart en väldig diskution om invandrare.
Herregud va sur jag vart.. Bara för att vissa inte kan prata bra Svenska så betyder inte det att dom ska få skitjobben,  Sen tycker jag att det är helt sjukt att vissa tror att dom läkare som inte pratar bra Svenska inte är bra på sina jobb, det är ren skitsnack, jag tror inte dom hade fått jobbet om dom inte hade varit duktiga eller hur?
Nej sluta klanka ner på Invandrare, tänk om ni själva skulle komma till ett ställe där dom pratar ett så svårt språk som faktiskt Svenskan är. Man måste sätta sig in i deras situation lite också..

Sen hade vi engelska, där vi fick tillbaka glosorna, jag hade 31/31 det ni!
sen satt vi bara och skrev filmrecention och kollade runt på facebook! haha

Sist hade vi pedagogisk ledarskap. idag var det min och Linns tur att ha lektion.
vi lekte en massa lekar och sådär. och dom andra tyckte att det var kul!
Sen bad våran Lärare om ursäkt för att hon skrek åt oss förra lektionen. haha
alla satt och småpratade medans hon pratade, så då började hon skrika en massa och sa bland annat att hela klassen hade IG-varning.. Haha hon hade sådan ångest! Hon tyckte att hon tog i lite för mycket.
Haha ja herregud! trodde inte lärare kunde få ångest över att skrika på sin klass ! haha

Nu ska jag kolla om Mamma har lagat mat åt mig, haha
jag har inte ätit något sen frukosten nämligen!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Egoina

söta små ungar :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback