Sara



Hej.

Har varit hemma hos Sara nu på kvällen.
först tittade vi på idol, och EVELINA åkte ut!
en av mina favoriter, hejjade på henne och Marie!
och Sam då, snälla fjortisar sluta rösta på honom.
om ni kollar noga så ser ni att han är as ful.
hela juryn ville att han skulle åka det måste ju betyda att han suger.

Sen kollade Jag Sara och Saras Mamma på en film: 1408
jag och Marie satt med en varsin kudde i ansiktet.
jag tål inte skräck filmer, fast denna var nog en thriller.
men den var faktiskt as äcklig. fyfan..
men vi klarade oss igenom hela filmen iallafall.
men nu ska jag inte se en enda skräckfilm mer i hela mitt liv!

image277


Nu ska jag sova, jag är as trött.
imorgon ska jag nog bara ta det lugnt.
dom andra ska ut, men jag har inga pengar alls så..

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

ja den är toksöt! :D:D Leo hade en nalle pu också förut men den är för liten nu :p


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback