söndag



Heej.

Söndag idag, jag gick upp 13:30, eller ja dom väckte mig då!
Fick mat på en gång när jag kom upp sen åkte vi och handlade.
och jag körde bil ! det går faktiskt bra för mig nu. ska skriva in mig på körskolan snart.

sen när vi kom hem har jag inte gjort så mycket mer.
jag har fastnat framför idolspelet, jag är Manager åt Marie såklart !
Sen har jag redigerat bilder på Max som jag tog igår. så dom kanske ni får se sen!

Och nu på kvällen har Max, Simon och Lovisa varit här och ätit med oss.
Samuel hade lagat mat idag med lite hjälp av Mamma såklart.
Det vart hemmagjorda hamburgare i pitabröd med sallad och tzatziki! väldigt gott!
och jag hade valt efterrätten kladdkaka med glass ! mums!!

Nu måste jag sluta, Samuel väntar på mig, jag har lovat att vi ska spela spel!
kanske lägger in bilder senare, annars blir det i morgon. har en film också föresten!
får se om jag lägger in nått av dom senare!

Kommentarer
Postat av: Cassie

va kul :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback