älskade barn!



Hej

Hade det hur mysigt som helst hemma hos Emma, Hanna och Viktor.
Först hade Emma arbetsintervju där hemma så då sov Viktor så jag och Hanna var ute och lekte i hennes lekstuga! Spelade fotboll och gungade gjorde vi också! Hur mysigt som helst!

Sen efter nån timme när Emma var klar gick vi in och busade!
Jag och Hanna brottades i soffan, haha Men sen ville hon mysa istället.
så då la hon sig under en filt och sa åt mig att lägga sig brevid!
Sen fick jag order om att hämta en bok som hon ville att jag skulle läsa för henne, 3 gånger fick jag läsa innan hon tröttnade! 

Sen när vi lekt ett tag åkte vi till kupolen, Emma behövde lite nya tröjor så jag följde med! Hanna tyckte att det var kul att springa runt, men roligast är det att åka rulltrappa!  Men såfort hon blev trött sprang hon fram till mig och sa: Bääära! haha! Sötnosen min!

nu ska jag snart se idol såklart!
Hejjar på Marie, Amanda och Patricia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback