idol



Kollade nyss på idol, killarns som sjöng idag.
och jag stör mig så himla mycket på Sam.
han sjöng som en robot plus att han är ful som stryk!

Sen är det så synd att Daniel viftar med armarna sådär.
för sånt gör att jag stör mig på dom, störde mig på Sebastian förra året när han höll på sådär med fötterna! Om Daniel bara kunde sluta irritera mig sådär, okej det kanske är hans "grej" liksom, men va fan.

Föresten så hoppas jag att Knut åker ut!


Imorgon är det tjejernas tur, Marie Amanda och Patricia är bäst!

Kommentarer
Postat av: missparadise

mm, rätt oslagbart var det :) blir det någon konsert för din del dig i höst?
kul att du pluggar media, precis börjat sam/media. riktigt kul med foto! trevlig kväll


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback