torsdag



Heej.

Hade tråkigaste lektionen i morse! Webbdesign.
läraren är inte så bra direkt, förra året hittade hon en hatsida om sig själv på internet som någon på skolan hade gjort! haha jag tyckte det var väldigt roligt. men det tyckte inte hon.. Men idag var iallfall sista lektionen med henne! jippie!! jag har bytt till pedagogiskledarskap, hoppas på att det är roligare!

Sen har jag även bytt från multimedia B till Historia A.
också väldigt skönt! roligare med historia!

Imorgon får jag umgås med min lilla ögonsten hela dagen!
slutar nämligen 09:20 imorgon, så då ska jag vara barnvakt resten av dagen så Lovisa får plugga! Så imorgon ska Max vara med Faster heeeela dagen! myyys!

ni kan vänta er bilder i morgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback